A i B servis: Što obuhvata navedeni servis, da li je skup?
Po pravilu svaki servis obuhvata izmenu motornog ulja i filtera. Te prema tome on po pravilu nije skup. Prema vašem načinu vožnje beleže se razni
Ovog pute smo rešili da prenesemo iskustvo mušterije koji se po njegovoj priči “živ napatio” sa njegovom Mercedes A (w169) klasom.
Već par meseci u nazad je imao problema sa paljenjem. To stanje je naročito bilo vidljivo u toku hladnih dana, naročito onih koji su bili par celzijusa ispod nule. Pri prvom paljenju, često je morao da “vergla” po 10-tak puta, dok auto nekim slučajem ne upali.
A onda je počeo da hvata cake, da sluša kada će se čuti određen zvuk pozadi, što bi u većini slučajeva nakon toga auto i upalio. Odlazeći kod jednog pa onda kod drugog majstora, dobijao je isti odgovor, da im računar ne očitava nikakvu grešku, ili čak da im prijavljuje grešku sa volanom, pa i da je možda neki problem sa plinskim uređajem, koji je inače on ugradio godinu dana pre tiv simptoma. Naravno, zamenio je i filtere po preporuci.
I tako se agonija nastavljala, auto bi radio sasvim normalno kako se temperature povećaju.
A onda se desio kao i uvek Marfijev zakon! Baš onda kada je auto najpotrebniji. Bila je u pitanju nekakva hitna situacija, tesnac sa vremenom, on seda ujutru u auto, par puta zaverglao i auto je ipak uplaio, odvezao se do lokacije gde je trebalo nešto da završi i nakon toga, kada je ponovo trebalo da se prebaci na drugu lokaciju, auto jednostavno nije hteo ni da zavergla! Muk. Samo se pali signalizacija na istrument tabli. Ne čuje se nikakvo škljocanje pozadi, na koje se inače ponekad oslanjao. Pozove majstora da vidi šta će, jer je u gužvi.
Majstor sleže ramenima i šalje mu šlep da ga došlepa do njega.
– “Aaaaa, evo ga”, kaže majstor, “anlaser riknuo!” “To ti je oko 250-400evra nov!”
– “A šlep? – pita on majstora.
– “To vidi sa njima, nemam ja veze sa tim, nego šta da radimo, da poručujem deo ili da ga dam na neki servis da ga srede?”
Poučen ranijim iskustvom, reši on da potraži po internetu logično rešenje – Na Googlu kuca “Servis za Mercedes” i prvo što mu izbacuje je Servis Dragačevac. Čuo je za nas odavno, ali kaže, nikako mu nismo bili na putu. Pozva nas i zakaza servis.
Majstoru reče da će odustati od njegove usluge, jer nije sad pri parama. Ovaj mu nekako pokrene auto i on tako ne gaseći, uputi se u Servis Dragačevac.
Nije bilo potrebe da objašnjava od kulina Bana, već je dijagnostikom ustanovljeno da je ceo problem pravio jedan senzor, a ne anlaser. Očekivajući da će servis potrajati dan-dva dok ne stigne taj senzor, čovek se iznenadi na odgovor servisera da će servisna radnja biti urađena za par minuta i predložio mu da popije kafu dok čeka. Senzor je zamenjen, nakon toga auto istestiran i sve to naplaćeno oko 5.000 dinara. (U cenu je uračunat rad i cena senzora). Prošlo je već 10-tak dana, temperature su se za ovih 10 dana menjale od -5 do 20C, a auto nije pokazao nikakve probleme koje je inače do tada pokazivao. Zadnji put kada smo se čuli, juče, zove i kaže da nas više ne menja.
Kada govorimo o održavanju najnovijih modela Mercedes-Benz vozila, naš autocentar je u potpunosti spreman da odgovori i na najzahtevnije modele.
Autoservis: www.dragacevac.rs
Autostakla: www.auto-glass.rs
Kontakt info
DRAGAČEVAC d.o.o.
Ibarski put bb
Prislonica, Čačak
Tel/Fax: 032 5485 740
Tel/Fax: 032 5485 750
Servis mob: 063 668925
Šef servisa: 063 668694
Po pravilu svaki servis obuhvata izmenu motornog ulja i filtera. Te prema tome on po pravilu nije skup. Prema vašem načinu vožnje beleže se razni
5 najvažnijih pravila za održavanje vašeg automobila koje treba da zna svaki vozač 5 najvažnijih pravila za održavanje vašeg automobila koje treba da zna svaki
Kada je potrebno staviti letnje gume? U nedelju nam stiže proleće!Proleće je godišnje doba koje ima svoje specifičnosti – stalno pokazuje svoj nos, nekada je
Kako biti siguran u kočnice pre tehničkog pregleda? Spremate se za registraciju vozila i niste sigurni da li će vaš auto proći na tehničkom pregledu.
Šta je osnovno da znate u vezi motornih ulja? Motorna ulja Motorno ulje igra ključnu ulogu u podmazivanju motora jer smanjuje trenje između pokretnih delova,