Dragačevac doo – Servis Mercedes i MAN vozila

Najčešći problemi sa Mercedes-Benz-om

Najčešći problemi na Mercedes-Benz automobilima

Najčešći problemi sa Mercedes-Benz-om

Da ne bude da je Mercedes-Benz savršen automobil, ovog puta želimo da vam predstavimo nekoliko Mercedes-Benz uobičajenih problema na koje nailazimo tokom redovnih uslužnih radnji servisiranja Mercedes vozila.
Da li ste se ikada zapitali koji su najčešći problemi kod Mercedes-Benz automobila? U ovom članku ćemo razmotriti neke probleme koje najviše vidimo na Mercedes-Benz modelima kao što su E, C, S, ML, SLK, CLK, CLS, GL, G klasa.

Lista najčešćih problema Mercedes-Benz-a.

Rđa

Rđa iza registarske tablice / prtljažnika. Čest problem sa E-klasom, S-klasom, C-klasom, ML-klasom i drugim modelima.
Jedan od glavnih izazova kod Mercedes-Benz automobila je rđa. Još uvek se sećamo starijeg Mercedes-Benz-a 240D koji je i bez obzira na toliku rđu i dalje prelazio preko milion kilometara, gde je pod toliko recimo propao od rđe da ste dešavalo da se ispod nogu vidi i put sa vozačevog sedišta. Noviji modeli Mercedes-Benza i dalje imaju problema sa rđom. Nabavite baterijsku lampu i pažljivo pregledajte automobil. Napravite ponekad vizuelnu kontrolu prostora oko točkova i blizu branika. Proverite prednje blatobrane i zadnji deo. Jednom kad se rđa razvije vrlo je skupo popraviti. Ukoliko kupujete polovni automobil, obaveznmo ga dobro pregledajte, naročito zbog moguće pojave rđe i naš savet izbegavati automobile koji imaju rđu. Jedno od mesta koje uvek treba da proverite da li ima rđe nalazi se iza registarske tablice. Uklonite registarsku tablicu i pregledajte. Takođe, proverite da li se nalazi rđa na dnu vrata. Ovo je još jedno mesto na kojem možete primetiti probleme sa rđom. Rđa na dnu vrata je stari Mercedesov problem.

Nosači motora.

Nosači motora na Mercedes-Benz automobilima se pune uljem. Njihova glavna svrha je da spreče vibracije motora da se prenose u kabinu. Budući da su napunjeni uljem, nakon 150.000 kilometara, počinju da propadaju i gube ulje. Kada nosači motora otkažu, primetićete prekomerne vibracije na sedištu, u kabini, pa čak i na upravljaču. Cena nosača motora je razumna kada delove kupujete kod nas u servisu Dragačevac jer posedujemo izuzetno veliki lager delova visokog kvaliteta u originalu ali i kvalitetnih zamenskih delova renomiranih proizvođača. Zamena nosača motora može potrajati između 4 i 6 sati rada. Neuspešno zamenjeni nosači motora mogu prouzrokovati prekomerne vibracije u kabini. Prema tome, stvar prepustite stručnjacima u toj oblasti.

Kuglični ležajevi

Kuglični ležajevi, čaure upravljača na polovnom Mercedes-Benz-u… istroše se mnogo ranije nego što biste očekivali. Ovo se zasniva na našem iskustvu sa polovnim Mercedes-Benzom. Ako Mercedes-Benz uzmete na državni pregleozite na tehnički pregled, velika je verovatnoća da neće proći zbog problema sa suspenzijom, posebno ako automobil ima pređenih preko 100.000 kilometara.

Regulatori prozora

Najčešći problem na Mercedes-benz automobilima je regulator otvaranja i zatvaranja prozora. S tim problemom posebno kuburi C-klasa. Regulatori prozora rade težak posao pritiskom na dugme za spuštanje ili zatvaranje prozora. Oni, na osnovu našeg iskustva, se najviše kvare na Mercedes-Benz ML-klasi i C-klasi. Regulatori prozora ne otkazuju samo na Mercedes-Benz automobilima. Oni su uobičajeni problem kod BMV-a, Lekusa i Audija. Regulatori prozora mogu se lako zameniti. Ovo je posao „uradi sam“ ako imaš strpljenja. Ako ne, onda ovo ipak preporučujemo da se uradi kod nas, zbog provilnog postavljanja i nivelisanja stakla.

Kvar vazdušnog oslanjanja na Mercedes-Benz S-Class V220
Prvi Mercedes-Benz modeli koji su imali vazdušno oslanjanje bili su S-klasa V220 2000. godine, a kasnije i E-klasa V211. Iako je bila odlična karakteristika dodata nekim modelima Mercedes-Benz-a, takođe je bila sklona greškama. U ranim danima rezervni delovi su bili veoma skupi, ali rezervni delovi su sada lako dostupni i po povoljnim cenama. Nisu svi automobili Mercedes-Benz opremljeni vazdušnim oslanjanjem, pa se ovo ne odnosi na sve modele MB. Komponente vazdušnog oslanjanja koje najviše propadaju su: Kompresor i relej suspenzije vazduha kao i vazdušni jastuk / torba.

Katalizatori

Katalizatori su skloni kvaru. Sretali smo se i sa nekoliko Mercedes-Benza kojima su bili potrebni novi katalitički pretvarači na 80.000 pređenih kilometara. Kako katalizator može postati manje efikasan ili začepljen, senzori kiseonika mogu pokrenuti kontrolni motor ili uključiti servisnu lampicu motora. Kako se stanje katalizatora pogoršava, možda ćete takođe primetiti probleme sa performansama, recimo preskakanje paljenja. Zamena katalizatora ne spada u jeftine servisne operacije.

Problemi sa menjačem – instalirajte novi filter za ulje u menjaču

Filter za ulje sa automatskim menjačem.
5-stepeni automatski menjač je vrlo dobro izgrađen i robustan menjač. Ali lanac može biti onoliko jak koliko je ispravna i njegova najslabija karika i ta filozofija se odnosi na Mercedes-Benz menjače. Ako je prenos sam po sebi nastao, bez nekih prethodnih simptoma, postoji mogućnost da je u pitanju 13-pinski konektor i problemi sa telom ventila, koji su naneli poštenu štetu reputaciji Mercedes-Benza. Dobra stvar je što su ove popravke relativno jeftine i mogu se izvršiti bez uklanjanja menjača.

Proverite lampicu motora

Koristite OBD II skener da biste proverili zašto je lampica Check Engine uključena. Veoma čest problem je što se pali lampica motora zbog nedovoljno zatvorenog poklopca za gorivo. Sledeći put kada svoj automobil napunite benzinom, obavezno zategnite poklopac za gas ili se lampica servisnog motora može upaliti. Ako se lampica za proveru motora upali iz drugih razloga, možete koristiti OBD II skener za čitanje i brisanje kodova kvara motora na vašem Mercedes-Benz-u.

Kakva su vaša iskustva?

Kada govorimo o održavanju najnovijih modela Mercedes-Benz vozila, naš autocentar je u potpunosti spreman da odgovori i na najzahtevnije modele.

Autoservis: www.dragacevac.rs
Autostakla: www.auto-glass.rs

Kontakt info
DRAGAČEVAC d.o.o.
Ibarski put bb
Prislonica, Čačak
Tel/Fax: 032 5485 740
Tel/Fax: 032 5485 750
Servis mob: 063 668925
Šef servisa: 063 668694